Понеділок, 16 Вересня

Дослідження генома Людвіга ван Бетховена викликало питання щодо його природних музичних здібностей, оскільки було виявлено, що він має низький рівень генетичної схильності до синхронізації ритмів, що вважається важливою складовою музикальності.

Під час першого повного геномного аналізу ДНК композитора дослідники зосередилися на вивченні його здоров’я протягом життя. В той час не було проведено повногеномних досліджень асоціацій (GWAS), що досліджують зв’язок між генетикою та музичними здібностями.

Проте подальші GWAS, в яких взяли участь 606825 осіб, виявили 69 генетичних локусів, які мають значний зв’язок зі здатністю до синхронізації ритмів. Додаткове сімейне дослідження показало, що полігенні індекси впливають на деякі музичні навички та особливості особистості.

Бетховен — ключова фігура класичної музики в період між класицизмом і романтизмом, один з найбільш виконуваних композиторів у світі. Він писав у всіх тодішніх жанрах, включаючи оперу, музику до драматичних спектаклів, хорові твори. Найбільш значними в його спадщині вважають інструментальні твори: фортепіанні, скрипкові і віолончельні сонати, концерти для фортепіано, для скрипки, квартети, увертюри, симфонії. Творчість Бетховена справила значний вплив на симфонізм XIX і XX століть

Полігенні індекси представляють собою числове значення, яке відображає вплив багатьох генетичних варіантів на певну рису або характеристику.

У новому дослідженні вчені обчислили полігенний індекс Бетховена і порівняли його з даними про музичні здібності тисяч сучасних людей з двох різних популяцій. Виявилося, що полігенний індекс Бетховена був відносно низьким у порівнянні з обома популяціями.