На дні океану, на глибині близько 3300 метрів біля узбережжя Аляски, вчені виявили загадковий об’єкт – золоту кулю діаметром близько 10 сантиметрів з отвором з одного боку. Ця знахідка спантеличила дослідників, які проводили пряму трансляцію занурення дистанційно керованого підводного апарату NOAA Ocean Exploration.

Таємнича золота куля. (NOAA Ocean Exploration, Seascape Alaska)

Що це може бути?

Початкові припущення вчених включали:

• Оболонку яйця. Текстура об’єкта м’яка, без очевидної анатомії, а отвір може свідчити про те, що щось вилупилося. Однак, розмір кулі досить великий, що викликає питання про те, якій істоті вона могла належати.
  • Мертву губку або корал. Це також можливий варіант, але вчені не виявили жодних ознак, які б підтверджували цю гіпотезу.
Загадкову краплю ретельно відібрали за допомогою вакуумного пробовідбірника. (NOAA Ocean Exploration, Seascape Alaska)

Чому це важливо?

Ця знахідка нагадує нам, як мало ми знаємо про глибини океану та різноманітність життя, яке там існує. Вивчення цього об’єкта може допомогти вченим розкрити нові таємниці про розмноження та розвиток глибоководних організмів.