Біологи з Університету Джорджії спостерігали, як павутина павука Trichonephila clavata витримала птаха розміром 20 см і вагою до 70 г. Результати дослідження були опубліковані в журналі Insects.

Вчені спостерігали за павуками Trichonephila clavata, які відомі як павуки Дзерогумо. Це кругоряди-нефіли – рід великих павуків, що плетуть найбільші павутиння. Вид зустрічається по всій Японії, за винятком Хоккайдо, в Кореї, Тайвані, на сході Китаю та США.

Довжина тіла самки досягає 17-25 мм, тоді як самець менший, 7-10 мм. Доросла самка може сплести сітку до одного метра у діаметрі.

Біологи вперше спостерігали, як червоний кардинал (Cardinalis cardinalis) добував собі їжу з павутиння. Птах приземлився на павутиння, відлякнув павука і почав поїдати комах, що заплуталися в павутинні. Це тривало протягом хвилини, структуру павутиння за цей час не було порушено.

За словами вчених, міцність павутиння досягається за рахунок незвичайної тришарової структури. У центрі павук плете шар, створюючи два додаткові шари павутини ззаду і спереду центру.