Дослідження космосу стають дедалі важливішими для розуміння не лише можливих місць для колонізації, але й для запобігання глобальним катастрофам, здатним знищити людство. Нещодавні відкриття вчених спонукають до роздумів про те, що сценарій загибелі може торкнутися й нашої планети.

Одним із головних відкриттів стало виявлення планети, яка раніше оберталася навколо своєї зорі, але з невідомих причин ця зоря згасла, і планета вийшла з орбіти, ставши блукаючим небесним тілом у космосі.

Це відкриття змушує задуматися, що, можливо, і Земля може зіткнутися з подібною долею, якщо щось трапиться з нашим Сонцем.

Доцент кафедри астрономії Каліфорнійського університету в Берклі, Джессіка Лу, в інтерв’ю для Daily Mail розповіла, що знайдена планета є прикладом небесного тіла, можливо, схожого із Землею. Вона пережила загибель своєї зорі-господаря і тепер дрейфує у космосі, що стало свідченням раптового кінця життя на такій планеті.

Цей сценарій піднімає питання про майбутнє Землі та можливі долі нашої цивілізації.

Планета, подібна до Землі, але яка втратила свою зорю, може стати прикладом для дослідження можливих катастрофічних змін у нашій Сонячній системі. Вчені попереджають, що якщо Сонце зазнає серйозних змін, наша цивілізація може не пережити подібний апокаліпсис.

Читайте також: Колонізація скасовується: вчені виявили важливу відмінність у будові Марса та Землі