П’ятниця, 20 Вересня

Нове дослідження стверджує, що нахил Землі змінився майже на 80 сантиметрів між 1993 і 2010 роками, і в цьому винне людство. Нове дослідження опубліковане в журналі Geophysical Research Letters, і, за словами дослідників, які стоять за ним, люди викачали з планети 2150 гігатонн підземної води, що призвело до зміни її нахилу.

Хоча інформація з дослідження, безумовно, викликає занепокоєння та викликає більше питань про те, як людство впливає на проблеми зміни клімату, оцінку, яку зробили дослідники, також дуже важко підтвердити. Один із способів підтвердження цих висновків полягає в тому, що ми називаємо полюсом обертання Землі.

Навколо цієї точки планета обертається, і ця точка рухається в міру того, як триває процес, який називається полярним рухом. Загалом вчені стверджують, що полюс обертання Землі може рухатися залежно від земної кори. Крім того, розподіл води на нашій планеті може впливати на те, як розподіляється маса земної кори, тим самим відіграючи певну роль у визначенні нахилу Землі.

Один простий спосіб представити, що відбувається – це додати дуже крихітну вагу до дзиги. Ця вага потім змінює те, як обертається верх. У цьому випадку Земля — це верхня частина, а вага, з якою ми возимося, — це рівень ґрунтових вод. Таким чином, Земля обертається дещо по-різному залежно від того, як ми рухаємо її воду.

На думку вчених, цей полюс обертання насправді сильно змінюється. Однак рух і зміни в розподілі підземних вод, здається, найбільше впливають на так званий дрейф полюса обертання. Таким чином, деякі дослідники стурбовані тим, що ці рухи можуть означати для нахилу Землі.

Крім того, ймовірно, що ці зміни в розподілі підземних вод на Землі також можна пояснити глобальним підвищенням рівня моря, яке ми спостерігаємо в останні роки. Дослідження також показує, що спроби уповільнити темпи виснаження ґрунтових вод можуть повернути зміни в нахилі Землі, але для цього знадобиться кілька десятків років.