Середа, 22 Травня

Фізик, спеціаліст з вірусології SARS-CoV-2, стверджує, що відкрив ознаки нового фізичного закону, названого “другим законом інфодинаміки”, який може натякати на існування симульованої реальності. Він також вважає, що його дослідження може вказувати на помилковість теорії еволюції, оскільки мутації, на його думку, не зовсім випадкові.

Доктор Мелвін Вопсон у своїх працях зазначає, що для підтвердження надзвичайних тверджень необхідні надзвичайні докази, яких поки що немає. Він розглядає мутації вірусу з погляду інформаційної ентропії, а не традиційної. Вопсон заявляє, що фізична ентропія системи визначається всіма можливими мікростанами, а інформаційна ентропія з часом зменшується.

За його словами, інформаційна ентропія може пояснювати явища, такі як теплова смерть Всесвіту, коли Всесвіт досягає термодинамічної рівноваги з низьким рівнем інформаційної ентропії. Вопсон вважає, що його дослідження може вказувати на необхідність розгляду нового закону, що має велике наукове значення.

Він також вивчав мутації вірусу SARS-CoV-2 під час пандемії і зазначає, що дані підтверджують його гіпотезу про другий закон інфодинаміки. За його словами, цей закон може знайти застосування в генетичній терапії, фармацевтиці, еволюційній біології та дослідженні пандемій.

Вопсон також говорить, що цей закон може допомогти зрозуміти, чому у Всесвіті спостерігається висока симетрія, і припускає, що висока симетрія вказує на стан низької інформаційної ентропії, що відповідає другому закону інфодинаміки.

На завершення, Вопсон наголошує, що його теорія може вказувати на те, що Всесвіт може бути симульованою конструкцією, але це не означає, що підтвердження “другого закону інфодинаміки” однозначно доведе, що ми живемо у симуляції. Вопсон вказує, що інші квантово-механічні явища можуть суперечити цій ідеї.

Він також обговорює, як можна перевірити цю гіпотезу подальше, зазначаючи, що якщо інформація має масу, це дозволить їй взаємодіяти з іншими формами матерії та енергії. Існують дослідження, які вже показали, що незворотне стирання інформації випромінює тепло, що може вказувати на те, що інформація перед зникненням зберігається у формі маси.

Вопсон пропонує кілька експериментів, які можуть підтвердити або спростувати його теорію. Один з експериментів передбачає вимірювання маси жорсткого диска до і після стирання інформації, щоб виявити будь-які зміни маси, які б можливо пов’язати з інформаційним змістом. Інший експеримент включає анігіляцію частинок та античастинок, що може виявити енергію випромінювання і тим самим інформацію, яка була втрачена.

Вопсон стверджує, що якщо його теорія виявиться вірною, вона може глибоко вплинути на наше розуміння фізичного світу, дозволяючи передбачати генетичні мутації та інші зміни в біологічних та неорганічних системах. Це також може пояснити, чому Всесвіт виглядає так упорядковано і симетрично, адже, за його словами, висока симетрія свідчить про низький рівень інформаційної ентропії.

Ці ідеї, хоча і вийшли за рамки звичайної фізики, можуть відкрити нові шляхи для дослідження і можливо навіть революціонізувати наш підхід до науки, якщо їх буде підтверджено в подальших дослідженнях.