Субота, 6 Липня

Дослідження вчених з Гарвардського університету висуває гіпотезу, що інопланетяни можуть непомітно проживати на Землі, в тому числі мати бази під землею чи на Місяці, за інформацією New York Post.

Науковий колектив, у складі якого Тім Ломас, Брендан Кіз та Майкл Пол Мастерс, представив концепцію, яку назвали “криптотеррестріальною гіпотезою”. Це дослідження зосереджується на можливості існування розумних інопланетних форм життя, які непомітно існують серед нас і викликало значний інтерес публіки, зокрема в контексті частих спостережень НЛО.

Дослідники закликають до глибокого наукового аналізу цієї теорії. Тім Ломас підкреслив важливість відкритості у науковій спільноті та готовність до неочікуваних відкриттів, а Брендан Кіз зазначив необхідність переосмислення стародавніх даних з використанням сучасних наукових знань та технологій.

Незважаючи на значний громадський і науковий інтерес, для підтвердження гіпотези потрібні подальші дослідження. Майкл Пол Мастерс висловив думку, що науковий пошук має спонукати до нових відкриттів у цій захоплюючій області.

Це дослідження є новим етапом у пошуках відповідей на питання про потенційне існування позаземного життя, залучаючи як науковців, так і широку громадськість.