Четвер, 16 Травня

Історії про виявлення скелетів велетнів завжди привертають увагу громадськості та медіа. Однак сучасна наука та археологія надають важливі вказівки щодо реальності цих “знахідок” та пояснення, куди вони могли “зникнути”.

Передусім, варто зазначити, що більшість повідомлень про знахідки скелетів велетнів не мають підтвердження у вигляді надійних джерел або археологічних доказів. Часто такі історії базуються на анекдотичних свідченнях, неправильному тлумаченні знахідок, або навіть на шахрайстві.

Багато “відкриттів” скелетів велетнів виявилися плодом міфотворчості або помилок. Наприклад, великі кістки, які були сприйняті як частини скелетів гігантських людей, часто виявляються кістками динозаврів або інших великих тварин.

Причини “зникнення” скелетів велетнів

1. Наукові пояснення

З більшістю нібито знахідок скелетів велетнів пов’язані археологічні помилки:

• Помилкова ідентифікація. Науковці можуть спочатку припустити, що великі кістки належать давнім людям, але додаткові дослідження часто показують, що це кістки інших видів.
  • Археологічні шахрайства. Історія знає випадки, коли недобросовісні “вчені” створювали фальшиві докази для залучення уваги або фінансування.

2. Втрати та знищення

Інколи реальні артефакти можуть бути втрачені або знищені:

• Політичні та соціальні чинники. На долю археологічних знахідок може вплинути війна, цензура або навмисне знищення.
  • Природні катастрофи. Землетруси, повені, пожежі та інші катастрофи можуть знищити археологічні знахідки.

Незважаючи на численні розповіді, сучасна наука не підтверджує існування скелетів велетнів як реальних артефактів.

Відсутність надійних наукових доказів і підтверджених знахідок підкреслює, що багато таких історій є, швидше за все, міфами або неправильними тлумаченнями природних явищ або археологічних артефактів.

Раніше ми розповіли, які прокляття переслідують першовідкривачів єгипетських гробниць.