П’ятниця, 20 Вересня

Дослідники з Массачусетського технологічного інституту опублікували нову статтю, в якій детально описано новаторське відкриття зміни віку, яке може допомогти нам змінити хід боротьби за пошук способу уповільнити або навіть повернути назад старіння. Висновки засновані на експресії певних генів, які вчені називають факторами Яманаки.

Нещодавно було виявлено, що фактори Яманака здатні перетворювати дорослі клітини в індуковані плюрипотентні стовбурові клітини. Це проривне відкриття не тільки принесло Нобелівську премію, але й підштовхнуло дослідників до питання про те, наскільки ефективною ця хімічна трансформація може бути для зупинки старіння клітин, не перетворюючи клітини на рак.

Нове дослідження глибше розглядає цю можливість шляхом скринінгу молекул, які можуть зупинити клітинне старіння та омолодити клітини людини. Це дозволило дослідникам розробити високопродуктивні аналізи, які могли б визначити, чи були клітини молодими, старими чи навіть старіючими. Команда змогла визначити шість різних хімічних коктейлів, здатних відновити компартменталізацію нуклеоцитоплазматичного білка та загальногеномні профілі транскриптів до більш молодих станів.

Це інтригуюче відкриття може повністю переписати поточну боротьбу за пошук революційної техніки зміни віку. Звичайно, довести, що це життєздатний варіант – це зовсім інше питання, і хоча дослідження багатообіцяюче, попереду ще довгий шлях, перш ніж ви зможете відправитися в кабінет лікаря, зробити собі один із цих коктейлів і відчути результати на собі. Тим не менш, подальше дослідження цього методу омолодження може відкрити широкі можливості для регенеративної медицини в цілому, включаючи омолодження всього тіла.