П’ятниця, 20 Вересня

Насправді важко не бути в захваті від усіх досліджень, які людство провело на Марсі. NASA не тільки організувало повернення зразків Марса , яке обіцяє навчити нас більше про саму марсіанську поверхню, але тепер інтерактивна марсіанська мозаїка дозволяє нам із задоволенням досліджувати Марс у великих деталях.

Мозаїка була створена з використанням зображень і даних з апарату NASA Mars Reconnaissance Orbiter. Лабораторія планетарної візуалізації імені Брюса Мюррея Каліфорнійського технологічного інституту створила мозаїку. Мозаїка містить понад 110 000 зображень марсіанської поверхні, і доступ до неї доступний на веб-сайті лабораторії Мюррея.

Згідно з дописом, опублікованим NASA, інтерактивна марсіанська мозаїка настільки велика, що всю її роздрукували, вона повністю покриє стадіон Rose Bowl у Каліфорнії. Але я думаю, що робить цей інтерактивний інструмент таким крутим, так це те, наскільки легко маневрувати поверхнею Марса.

Це зображення демонструє, як нова марсіанська мозаїка Каліфорнійського технологічного інституту використовувала зображення з MRO для створення красивого інтерактивного дослідницького інструменту. Джерело зображення: NASA/JPL-Caltech/MSSS.

Натискаючи кнопки в нижній частині інструмента, ви можете рухатися по поверхні до місць знакових дослідницьких місій, як-от подорож Perseverance через кратер Джезеро. Ви навіть можете побачити шлях, яким рухався марсохід, досліджуючи поверхню Червоної планети.

Мета, за словами людей, що стоять за проектом, полягає в тому, щоб зробити дослідження Марса більш відкритими та доступними для всіх. «Я хотів щось, що було б доступним для всіх», — поділився в заяві Джей Діксон, вчений із обробки зображень, який очолював проект і керує лабораторією Мюррея.

Діксон каже, що інструмент настільки простий у використанні, що його мати, якій 78 років, могла взаємодіяти та досліджувати Червону планету за допомогою марсіанської мозаїки. Ще одна чудова частина мозаїки дозволяє вам стрибати навколо ударних кратерів, показуючи, наскільки Марс пошкоджений і порізаний.

Загалом, мозаїка є одним із найкрутіших інструментів, які ми бачили, щоб допомогти звичайним людям повністю досліджувати Марс. Оскільки марсіанська мозаїка дуже проста у використанні та пропонує стільки деталей на своїх зображеннях, марсіанська мозаїка напевно стане фаворитом для любителів космосу в усьому світі.

Mars Reconnaissance Orbiter продовжує фотографувати марсіанську поверхню та зафіксував дані майже про кожен дюйм планети. Це означає, що мозаїка пропонує глибокий погляд майже на кожну частину планети, яку ви можете відвідати.