Понеділок, 16 Вересня

Якщо ви купуєте через партнерські посилання, ми можемо отримати комісію, допомагаючи підтримати тестування наших продуктів. Вивчайте більше.

Минулого року NASA увійшло в історію, завершивши свою місію DART (Double Asteroid Redirection Test) і розбивши невеликий космічний корабель об астероїд Dimorphos . Тепер дивне відкриття знову звернуло погляди астрономів на систему Didymos. Нове дослідження вказує на те, що батько Діморфоса, астероїд Дідімос, міг викидати каміння в космос з кожним обертом.

Астрономи, які стоять за новим відкриттям, кажуть, що він обертається настільки швидко, що астероїд Didymos, можливо, здатний випустити потік уламків у космос навколо себе. Це відкриття піднімає нові питання про твердість астероїдів.

Зрештою, легко дивитися на астероїди і думати про них як про цілком тверді об’єкти. Хоча ми знаємо, що астероїди можуть містити масу менших, менш твердих предметів, ми вперше виявили, що астероїд на зразок Didymos викидає справжні камені в космос.

Він представляє унікальну перспективу астероїдів, які протягом тривалого часу здавалися просто м’якими, стоячими каменями, що м’ясуться крізь космос. Однак, ґрунтуючись на відкритті того, що Didymos може викидати матеріал у космос, вчені можуть дізнатися більше про динамічну природу цих небесних об’єктів.

Крім того, це відкриття може призвести до нових відкриттів про те, як народився менший компаньйон Дідімоса — і ціль DART минулого року — Діморфос. Вважається, що астероїд Дідім спочатку був один. Однак він обертався так швидко, що виплюнув достатньо матеріалу для створення Dimorphos.

Звісно, ​​довести все це – зовсім інша справа. Але оскільки астрономи продовжуватимуть спостерігати за Didymos у майбутньому, ми зможемо знайти більше підказок про можливий потік каміння, який астероїд викидає у космос навколо себе.

Наразі дослідження цього відкриття можна знайти в журналі Science Direct.