Понеділок, 16 Вересня

Нещодавно астрономи за допомогою південноафриканського радіотелескопа MeerKAT виявили незвичайний об’єкт, який, можливо, належить до нового класу астрономічних явищ. Це слабке радіокільце, що отримало назву Kýklos, розташоване неподалік від центру Чумацького Шляху.

Унікальність Kýklos

Kýklos відрізняється від раніше виявлених “дивних радіокілець” (ORCs), які зазвичай пов’язані з віддаленими галактиками. На відміну від них, Kýklos знаходиться набагато ближче до Землі, можливо, навіть у межах нашої галактики. Це робить його особливо цікавим для дослідження, оскільки його походження та природа залишаються загадкою.

Останні новини: Вчені показали, як змінилася Земля за останні 1,8 мільярда років

Можливі пояснення

Вчені висувають різні гіпотези щодо походження Kýklos. Одна з них припускає, що кільце могло утворитися внаслідок масової втрати матерії великою зіркою, наприклад, зіркою типу Wolf-Rayet, відомою своєю нестабільністю. Проте, це лише одна з багатьох можливих теорій, і остаточну відповідь ще належить знайти.

Нові горизонти дослідження космосу

Відкриття Kýklos відбулося під час підготовки до запуску нових потужних радіотелескопів Square Kilometer Array (SKA). Вчені сподіваються, що ці інструменти допоможуть розгадати таємницю цього об’єкта та інших подібних явищ, розширюючи наші знання про Всесвіт.

Kýklos – це ще одне нагадування про те, що космос приховує безліч загадок, які чекають на своїх дослідників. З розвитком технологій ми отримуємо все більше можливостей для вивчення Всесвіту та відкриття нових, невідомих раніше об’єктів та явищ. Kýklos, безсумнівно, стане предметом пильної уваги астрономів у найближчі роки, і його дослідження може призвести до нових відкриттів та переосмислення наших уявлень про космос.