У найближче десятиліття кілька місій збираються висадитися на Місяць, відкривши нову еру дослідження космосу. Починаючи з Артеміди III у 2025 році, Місяць стане жвавим місцем. Але в міру того, як все більше посадкових апаратів пробираються до Місяця, вони ризикують збільшити загальну загрозу, яку становить місячний пил для дослідження космосу.

Місячний пил завжди був проблемою для астронавтів на Місяці. Однак коли космічний корабель сідає на Місяць, на орбіту буде підніматися більше пилу. Проблема тут полягає в тому, що цей пил, або викид, як його називають вчені, буде викинутий з атмосфери на орбіту.

Вчені опублікували дослідження на сервері препринтів arXiv. Згідно з документом, космічні апарати «зазнають значної шкоди з сотнями мільйонів ударів на квадратний метр». Хоча ці частинки місячного пилу дуже дрібні, загальну загрозу, яку вони становлять для космічних кораблів, не можна просто списати з рахунків.

Окрім небезпеки для космічних апаратів на орбіті навколо Місяця, у дослідженні йдеться, що пил також може становити загрозу для місячних місць проживання, особливо коли космічні кораблі приземляються та злітають з нашого місячного супутника. Вчені шукають спосіб зменшити кількість місячного пилу, що піднімається під час посадки та зльоту космічних кораблів. Однак це дослідження все ще знаходиться в зародковому стані.

Незважаючи на те, що занепокоєння щодо місячного пилу є цілком обґрунтованим і тривожним, інші вчені намагаються знайти способи змусити пил з місячної поверхні діяти як пиловий сонячний щит, щоб допомогти захистити нашу планету від небезпечних сонячних променів.

Важливо отримати більш широке уявлення про загрозу, яку місячний пил може становити для майбутніх космічних кораблів і місій на Місяць, особливо до того, як NASA та агентства по всьому світу почнуть відправляти більше космічних кораблів на Місяць.