Останні відкриття китайських науковців вказують на періодичне коливання внутрішнього ядра Землі кожні 8,5 років. Вони виявили, що ядро коливається навколо своєї осі, ймовірно, через невелике розходження між ним та земною мантією.

Ядро, розташоване на глибині близько 2896 км, складається з рідкої зовнішньої області та твердого внутрішнього шару, що впливає на різні геофізичні процеси нашої планети.

Дослідження, опубліковане в журналі Nature Communications, вказує на те, що це коливання може впливати на рух рідкого ядра та змінювати магнітне поле Землі.

Під керівництвом Хао Діна з Уханьського університету, дослідники аналізували рух земної осі та виявили незначне коливання кожні 8,5 років, що вказує на зсув у внутрішньому ядрі.

Вони також виміряли зміни тривалості дня, що свідчить про нахил на 0,17 градуса між внутрішнім ядром та мантією, що суперечить традиційним поглядам.

Дослідницька група виключила інші можливі причини відхилення в русі полюса, наприклад, атмосферні, океанічні та гідрологічні впливи, зосередившись на внутрішньому коливанні ядра. Ці відкриття в майбутньому можуть сприяти кращому розумінню взаємодії між внутрішнім ядром і глобальними геологічними процесами.