Вчені, які досліджували гору По Ма Лунг у В’єтнамі, зробили несподіване відкриття – новий вид зубастої жаби. Замість очікуваної зубастої жаби Стерлінга, дослідники натрапили на амфібію з унікальними характеристиками, яку назвали зубастою жабою гори По Ма Лунг (Oreolalax adelphos).

Це друга амфібія роду Oreolalax, знайдена у В’єтнамі. Назва “adelphos” з грецької перекладається як “брат”, що вказує на спорідненість з зубастою жабою Стерлінга.

“Відкриття Oreolalax adelphos є дивовижною знахідкою”, – зазначив Луан Тхань Нгуєн, провідний дослідник з Indo-Myanmar Conservation. “Нашою початковою метою було знайти зубасту жабу Стерлінга, але… ми натрапили на те, що ми дуже раді виявити вид, новий для науки”.

Авторство зображення: ZSL

Новий вид відрізняється від зубастої жаби Стерлінга забарвленням (чорний, кремовий і сірий кольори), наявністю складки шкіри за очима, плямистим животом і двоколірними райдужними оболонками.

Цікавий факт: деякі жаби, включаючи Oreolalax adelphos, мають зуби. У даному випадку це вомеринні зуби, розташовані на верхній щелепі.

Це відкриття є важливим для збереження біорізноманіття В’єтнаму, регіону, відомого як “гаряча точка жаб”. “Це дуже захоплююче нове відкриття, яке підкреслює необхідність захисту лісів хребта Хоанг Льєн та їхнього надзвичайного біорізноманіття”, – підкреслив д-р Бен Теплі, куратор рептилій і амфібій Лондонського зоопарку.