Вчені з Університету Суонсі з’ясували, що скорочення використання соціальних мереж може значно покращити загальний стан здоров’я та імунітет, а також знизити рівень самотності та депресії. Дослідження опубліковано в Journal of Technology in Behavior Science.

В експерименті взяли участь 50 осіб (33 жінки та 17 чоловіків) віком від 20 до 25 років. Вони щомісяця відповідали на питання про своє здоров’я та психологічний стан, а також надавали щотижневі звіти про використання ними соціальних мереж.

Результати показали, що через три місяці у групи, яку попросили скоротити використання соціальних мереж, в середньому на 15% покращилася імунна функція: вони стали рідше хворіти на застуду, грип, у них стали рідше з’являтися бородавки, а також на 50% покращилася якість сну. на 30% зменшилась кількість симптомів депресії.

У середньому учасники скоротили використання соцмереж на 40 хвилин, хоча дослідники рекомендували розпочати з 15 хвилин. Цікаво, що група, яку попросили додати якісь заняття крім соціальних мереж, стала використовувати їх довше на 25 хвилин на день.

Вчені зазначили, що ще належить встановити, чи був зв’язок між використанням соціальних мереж та покращенням імунітету прямий. Можливо, її опосередковують інші чинники, наприклад, пом’якшення депресії чи збільшення фізичної активності.