Неділя, 19 Травня

SpaceX представила перший у своєму роді скафандр для виходу у відкритий космос, що використовуватиметься в місії Polaris Dawn, яку проводить компанія Ілона Маска з космічним туризмом.

Новий скафандр, відомий як Extravehicular Activity (EVA) Suit, розроблений на базі технології існуючих космічних костюмів SpaceX, які вже застосовуються для польотів на Crew Dragon. Проте цей новий костюм спеціально призначений для безпечних виходів космонавтів у відкритий простір.

EVA оснащений камерою та проекційним дисплеєм, який відображає дані про стан костюма під час виходу у відкритий космос.

Місія Polaris Dawn, організована американським мільярдером Джаредом Айзекманом, була анонсована у 2022 році з амбітними цілями.

По-перше, корабель Crew Dragon з чотирма астронавтами на борту має вийти на орбіту з апогеєм 1400 кілометрів, що поб’є рекорд місії Gemini 11 1966 року, яка досягла висоти 1372 кілометрів.

По-друге, місія передбачає проведення понад 35 наукових експериментів для вивчення впливу підвищеного рівня космічного випромінювання на здоров’я астронавтів.

По-третє, планується виконання виходу у відкритий космос на висоті приблизно 500 кілометрів. Для цієї мети будуть використані скафандри, розроблені SpaceX.

Запуск Polaris Dawn запланований на середину 2024 року.

Раніше Tesla показала процес навчання робота Optimus.