Вченими з Кіотського університету було здійснено дивовижне наукове відкриття, яке може перевернути наше уявлення про рух мікроскопічних істот. Вчені розповідають про здатність сперматозоїдів та водоростей оминати фізичні обмеження, порушуючи закони фізики. Про це пише Daily Mail.

Згідно з третім законом Ньютона, сила дії завжди дорівнює силі протидії. Однак, дослідники виявили, що сперматозоїди та водорості Chlamydomonas, використовуючи свої джгутики для пересування, можуть ефективно долати опір рідини, застосовуючи при цьому так звану “дивну еластичність”. Цей дивовижний механізм дозволяє цим мікроорганізмам уникати втрати енергії під час руху через рідке середовище.

Відкриття японських вчених має значення для нашого розуміння мікросвіту. Більше того, воно відкриває нові перспективи для розробки передових технологій у галузі мікро- та наномасштабних пристроїв. Розуміння цих унікальних механізмів руху може стати ключем до розробки біороботів та мікропристроїв, здатних ефективно функціонувати у складних рідких середовищах.

Відкриття демонструє, як наукові дослідження у світі мікробіології та біоінженерії можуть призвести до створення інноваційних технологій, здатних змінити наше уявлення про можливості мікросвіту.

Раніше ми писали, що Археологи реконструювали обличчя найвідомішої мумії.