Американські компанії Inversion Space та Outpost Space залучили понад 100 мільйонів доларів інвестицій для розробки інноваційних технологій доставки військових вантажів через космічний простір. Такий підхід відкриває нові можливості у сфері логістики та військових операцій, змінюючи звичний формат транспортування важливих ресурсів. Про це повідомляє SpaceNews.

Основні інвестиційні напрями

Компанія Inversion Space отримала 71 мільйон доларів для підтримки розробки автономних повертаючих капсул та проведення демонстраційних місій, спеціально адаптованих до потреб військових замовників. Згідно з заявами представників компанії, створювана капсула може перебувати на орбіті Землі протягом багатьох років і, при потребі, приземлятися в точно визначене місце.

Ця технологія потенційно може забезпечити швидку доставку критично важливих вантажів, таких як медичні засоби або військове обладнання, у важкодоступні або небезпечні зони. Крім того, така система мінімізує ризики втрат вантажів та забезпечує більшу гнучкість у військових операціях.

Інша каліфорнійська компанія, Outpost Space, залучила 33,2 мільйона доларів на розробку своєї багаторазової капсули. Цей стартап також орієнтований на розробку технологій повернення вантажів із космосу на Землю з високою точністю, що стане важливим доповненням до наявних логістичних рішень.

Вплив на оборонний сектор

Інвестиції у космічні технології для військової логістики свідчать про значні зміни у підходах до ведення сучасних військових операцій. Традиційні методи транспортування можуть бути повільними або небезпечними у зонах конфліктів, тоді як космічні капсули забезпечують швидкість, точність та безпеку доставки.

Розвиток таких технологій відкриває двері до нових можливостей для військових сил США та інших країн, зацікавлених у підвищенні мобільності та ефективності своїх операцій. Крім того, це може стати новим етапом у комерціалізації космічної галузі, де технології, що спочатку розроблялися для військових цілей, можуть знайти застосування і в цивільному секторі.