Понеділок, 20 Травня

У результаті чергового наукового відкриття дослідники виявили існування величезного океану, прихованого під земної корою. Це дивовижне відкриття поповнило список інших недавніх екстраординарних відкриттів.

Вчені називають це підземне джерело води рингвудитом – різновидом породи, що зберігає воду у своїй кристалічній структурі.

Геофізик Стів Якобсен, який був частиною команди, що стояла за відкриттям, пояснив, що кристалічна структура рингвудиту має чудову здатність притягувати водень і затримувати велику кількість води. Це усвідомлення привело вчених до висновку, що існує величезний прихований запас води приблизно за 640 км під поверхнею Землі.

Цей підземний океан містить утричі більше води, ніж усі океани на поверхні планети разом узяті. Це відкриття кидає виклик попереднім припущенням про розподіл водних ресурсів Землі та відкриває двері до глибшого розуміння того, як відбувається кругообіг води у глобальному масштабі.

Відкриття цього прихованого джерела води дає вирішальне уявлення про геологічні процеси на Землі, і навіть про потенціал підтримки життя. Вчені довго шукали докази існування глибоководдя, і це останнє відкриття є значним проривом у нашому розумінні складу планети.