Середа, 15 Травня

Новий древній вид алігаторів, що називається Alligator munensis, було відкрито міжнародною групою палеонтологів у Таїланді. Як повідомляється в статті, опублікованій у Scientific Reports, знахідка є значним відкриттям палеонтологів, додаючи нові елементи до пазлу минулих екосистем.

Останки цього стародавнього алігатора були знайдені ще в 2005 році в районі Нон Сунг провінції Накхонратчасіма на північному сході Таїланду. Незважаючи на те, що знахідку було зроблено майже два десятиліття тому, лише сучасні методи дослідження дозволили вченим визначити його справжнє походження.

Фахівці з Німеччини спільно з тайськими колегами провели ретельне дослідження скам’янілостей, що призвело до класифікації цієї стародавньої істоти як нового виду алігаторів. Нововідкритий вигляд був названий Alligator munensis, на честь місця, де знайшли останки.

Фото: nature.com

За оцінками вчених, цей попередник сучасних алігаторів існував приблизно 230 тисяч років тому, у період середнього плейстоцену. Це означає, що Alligator munensis жив у часи льодовикового періоду, додаючи нові дані до нашого розуміння того, як тварини адаптувалися до жорстких кліматичних умов цієї епохи.

Отримані результати обіцяють більш глибоке розуміння еволюції та історії алігаторів та їх оточення за часів, коли клімат Землі зазнавав значних змін.