Нова модель, описана в документі, представленому в базі даних препринтів arXiv, свідчить про те, що докази однієї з найбільших таємниць Всесвіту, темної енергії, могли бути вже виявлені.

Вчені давно висунули теорію про те, що в нашому Всесвіті домінує темна енергія, дивна та загадкова сутність, яка, здається, прискорює наш Всесвіт. Як пояснює Space.com, для вчених це трохи «космічна головоломка». І вона полягає в тому, що ніхто насправді не знає, що таке темна енергія. У результаті вчені витратили десятиліття на створення моделей, щоб спробувати пояснити, що це таке і як це працює.

Однак згідно з цим новим дослідженням ми, можливо, вже виявили докази темної енергії в енергії випромінювання, що випромінювалася, коли перші зірки почали з’являтися в нашому ранньому Всесвіті. Відповідно до цієї нової моделі, коли перші зірки та галактики почали об’єднуватися та розвиватися, у Всесвіті з’явилася дивна енергія випромінювання.

Вважається, що ця енергія є першим доказом темної енергії в нашому Всесвіті. Саме це випромінювання допомогло Всесвіту еволюціонувати з тонкого туману водню та гелію, яким він був раніше, і сформувало перші галактики та зірки, які потім продовжували розвиватися. Теорія, яку висунули дослідники, полягає в тому, що динамічна енергія, яку ми спостерігали, рухаючись протягом цього періоду нашого Всесвіту, була темною енергією.

Раніше вчені припускали, що темна енергія не є динамічною. Однак ця нова модель малює зовсім іншу картину. Картина, яка колись буде доведена правильною, означатиме, що ми вже виявили докази темної енергії, що на крок наблизить нас до виявлення однієї з найбільших таємниць нашого Всесвіту.