Середа, 3 Липня

У лісах Амазонки виявлено новий вид великої анаконди, який раніше вважався частиною єдиного виду зеленої анаконди. Професор Браян Фрай з Університету Квінсленда, який досліджував вплив видобутку нафти на місцеву фауну, виявив, що самці та самки анаконди настільки відрізняються за розмірами та дієтою, що це могло вказувати на існування двох окремих видів.

Дослідження, проведене за підтримки Вілла Сміта та документальної групи National Geographic, показало, що самці містять значно більше важких металів, ніж самки, що вказує на різницю в їхніх харчових звичках. Крім того, анаконди з Еквадору виявилися більшими, ніж їхні бразильські родичі, з деякими особинами, що досягають 6,3 метра в довжину.

З цього шлюбного балу не видно, але самки зеленої анаконди набагато більші за своїх залицяльників. Автор зображення: Ісус Рівас

Генетичний аналіз показав, що між анакондами з різних регіонів існує 5,5-відсоткова різниця в ДНК, що свідчить про наявність двох окремих видів. Новий вид, знайдений у Колумбії, Венесуелі та Еквадорі, отримав назву північна зелена анаконда (Eunectes akayima), тоді як існуючий вид E. murinus тепер відомий як південна зелена анаконда.

Це відносно слабкий самець північної зеленої анаконди. Подумайте, як важко було б зловити самок. Автор зображення: Ісус Рівас

Відкриття нового виду має важливе значення для збереження біорізноманіття Амазонки, особливо в умовах зростаючого тиску на екосистему через видобуток нафти та зміни клімату. Науковці сподіваються, що це відкриття приверне увагу до необхідності захисту цих унікальних тварин та їхнього середовища існування.

Раніше ми повідомляли, що на Тайвані виявили 4000-річний артефакт у формі змії.