Група археологів виявила наскальну галерею часів пізньої кам’яної доби з безліччю зображень слідів людей і тварин у горах Доро-Навас на заході Намібії. Малюнки настільки чіткі, що за ними можна визначити дані їхніх власників. Дослідження опубліковане у науковому журналі PLOS One.

Відкриття зробили вчені з Університету Фрідріха-Олександра Ерланген-Нюрнберг у Німеччині. Експертам вдалося ідентифікувати вид, стать та вік понад 90% власників відбитків із 513 проаналізованих ними робіт.

Німецькі археологи заручилися допомогою слідопитів з-поміж корінних народів пустелі Калахарі для аналізу малюнків. Виявилося, що галерея слідів представляла більше різних звірів, ніж наскельні гравюри з образами самих тварин. Археологи також виявили, що художники кам’яної доби найбільше любили зображати сліди дорослих самців.

Нові результати розкрили закономірності, які, ймовірно, виникли через культурні уподобання стародавніх людей, але значення цих закономірностей досі невідоме. Дослідники сподіваються, що подальші консультації з представниками корінних народів Намібії допоможуть краще зрозуміти зміст доісторичного мистецтва.