П’ятниця, 21 Червня

Дослідження, проведене вченими з Техаського університету в Сан-Антоніо, виявило, що тривала кетогенна дієта може пришвидшувати процес старіння клітин, а також негативно впливати на функції серця та нирок. Результати дослідження були опубліковані у журналі Science Advances.

Експерименти були проведені на двох групах лабораторних мишей: одна група харчувалася звичайним раціоном, а інша дотримувалася кетогенної дієти, яка включає високий вміст жирів при низькому споживанні вуглеводів. Останнім часом цей режим харчування набуває популярності завдяки його можливостям для зниження рівня глюкози в крові та сприяння втраті ваги.

Кетогенна дієта — система харчування з високою часткою жирів, нормальною часткою білків і низькою часткою вуглеводів, що використовується в медицині головно для лікування дитячої епілепсії, що важко піддається медикаментозному контролю

Після завершення експерименту дослідники проаналізували вплив дієти на організм тварин. Виявлено, що кетогенна дієта спричинила прискорене старіння клітин у багатьох органах, включаючи серце та нирки, незалежно від віку мишей. Також було виявлено кореляцію між кетогенною дієтою та зростаючими ризиками серцевих захворювань.

Дослідники вказують, що негативні наслідки для здоров’я стають очевидними при тривалому дотриманні такої дієти. Чи будуть ці результати характерні також для людей, вчені планують з’ясувати в подальших дослідженнях.

*Інформація представлена ​​виключно в ознайомлювальних цілях і не є рекомендацією для лікування захворювань