Міжнародна група вчених провела дослідження, яке ставить під сумнів існуючі уявлення про зв’язок між групою крові та інтелектом. За результатами аналізу тисяч зразків крові та тестів на IQ, дослідники виявили, що люди з групою крові AB (четверта група крові) мають найнижчий середній рівень інтелекту.

Несподівані результати та гіпотези

Ці дані викликали жваву дискусію серед наукової спільноти. Деякі дослідники припускають, що у людей з групою крові AB можуть бути унікальні генетичні особливості, які впливають на когнітивні здібності. Інші вчені висувають гіпотезу про вплив певних білків у крові на мозкову активність та інтелект.

Потреба у подальших дослідженнях

Незважаючи на інтригуючі результати, багато дослідників закликають до обережності у інтерпретації даних та необхідності подальших досліджень для підтвердження виявленої кореляції. Вони наголошують, що існують численні фактори, які можуть впливати на інтелект, і група крові може бути лише одним з них.

Дослідження зв’язку між групою крові та інтелектом відкриває нові напрямки для наукових досліджень. Хоча отримані дані не є остаточними, вони спонукають до подальшого вивчення цієї теми та пошуку нових факторів, які можуть впливати на когнітивні здібності людини.