Субота, 18 Травня

Останнє дослідження від астрофізиків з Університету Сіднея, опубліковане в Nature Communications, розкриває захопливі деталі про складний танець Марса та Землі у космосі, який відбувається періодично кожні 2,4 мільйони років. Виявилося, що гравітаційний вплив Марса має велике значення для орбіти Землі навколо Сонця, змінюючи кліматичні умови та посилюючи циркуляцію океану.

Це явище експерти порівнюють із “ефектом метелика”, де навіть дрібні зміни можуть мати значний вплив. Хоча вплив Марса на Землю здається невеликим, його ефект підсилюється через кілька факторів.

Учені аналізували глибоководні відкладення, щоб розглянути патерни поведінки океанських течій. Результати вказують на те, що зміни в силі океанських течій відбуваються кожні 2,4 мільйони років, узгоджуючись з астрономічними подіями, що пов’язані з гравітаційною взаємодією між Марсом та Землею.

Вчені заявили, що гравітаційний вплив Марса має велике значення для орбіти Землі навколо Сонця, змінюючи кліматичні умови та посилюючи циркуляцію океану

Ця взаємодія планет змінює орбіту Землі, змінюючи кількість сонячної радіації, що досягає нашої планети. Це впливає на кліматичні умови та призводить до збільшення енергійної циркуляції глибокого океану.

Глибоководні течії відіграють важливу роль у цьому процесі, мішаючи воду в океані та впливаючи на кліматичні умови. Вивчення цих циклів допомагає вченим краще зрозуміти, як зміни клімату впливають на океанічну циркуляцію, і що можна очікувати в майбутньому.

Проте не всі науковці погоджуються з цими висновками. Деякі висловлюють сумніви щодо ролі Марса у цих циклах, вказуючи на те, що його гравітаційний вплив на Землю може бути надто слабким. Однак це дослідження надає важливі дані про роботу океанів у кліматичній системі та можливі наслідки в майбутньому.

Раніше вчені назвали овоч, урожайність якого зросла у 2 рази в умовах марсіанського ґрунту. Більше цікавих новин про сучасні технології та науку читай на T4.com.ua.