Понеділок, 16 Вересня

Вчені довели, що деякі собаки здатні запам’ятовувати назви своїх іграшок протягом багатьох років, навіть якщо вони не бачили їх довгий час. Це відкриття проливає світло на когнітивні здібності наших чотирилапих друзів та їхню здатність до навчання.

Угорські дослідники провели експеримент, у якому взяли участь п’ять собак, які раніше вивчили назви 12 нових іграшок. Після дворічної перерви, протягом якої собаки не бачили ці іграшки, їх знову представили їм. Кожен собака мав вибрати з групи знайомих та незнайомих іграшок ті, назви яких вона мала пам’ятати.

Результати виявилися вражаючими: собаки правильно вибирали іграшки у 44% випадків, а деякі навіть досягли 60% успіху. Це значно перевершило очікування вчених.

Ключові висновки дослідження:

• Собаки можуть зберігати інформацію про назви предметів у своїй пам’яті на тривалий час, а не просто освіжати її завдяки частій грі.
  • Ця здатність не є універсальною для всіх собак, а скоріше притаманна деяким особинам.
  • Собаки, які краще запам’ятовували назви, частіше мали власників, які приділяють їм більше часу.

Це дослідження не тільки розширює наше розуміння про когнітивні здібності собак, але й має значення для вивчення еволюції людської мови, оскільки пам’ять відіграє ключову роль у її розвитку.

Отже, наступного разу, коли ви будете грати зі своїм собакою, пам’ятайте, що він може запам’ятати назву його улюбленої іграшки на довгі роки.