Нове дослідження стверджує, що довгоочікувана планета між Марсом і Юпітером насправді могла мати серйозні наслідки для Землі. Згідно з новою статтею, опублікованою в Planetary Science Journal, багато астрономів давно хотіли, щоб між Марсом і Юпітером існувала планета, щоб компенсувати там мертвий простір. Але якби це було так, ми могли б отримати нежилу Землю.

Життя на Землі цінне, і Сонячна система, яку ми називаємо домом, не є найстабільнішою річчю у Всесвіті. Фактично, попередні дослідження стверджували, що навіть незначне зміщення орбіти Юпітера може мати дивні наслідки для Землі. Але що, якщо ми помістимо цілу планету між Юпітером і Марсом? За словами астрофізика UCR Стівена Кейна, це могло зробити Землю непридатною для життя.

Джерело зображення: Денис Рожновський/Adobe

Причиною цієї менш придатної для життя Землі були б зміни, які мала б планета між Марсом і Юпітером на загальній орбіті планет у нашій Сонячній системі. Хоча малі планети певного розміру могли існувати в цьому районі, згідно з симуляціями, їм не знадобилося б багато, щоб привести Сонячну систему в безлад, і в результаті, можливо, Земля стала непридатною для життя.

Справді, Кейн каже, що досить велика планета, розташована між Марсом і Юпітером, фактично повністю вибила б Землю з орбіти. Звичайно, планети там немає, тому всі ці припущення не мають значення в довгостроковій перспективі. Але представлені дані можуть допомогти нам у пошуку життя за межами Землі. Це тому, що знання обставин, які зробили б Землю непридатною для життя, може допомогти нам визначити, чи інші системи також можуть підтримувати життя.

Як таке, це дивне дослідження має наслідки для здатності інших систем приймати планету, здатну підтримувати життя в тій же мірі, що й Земля. Це не обов’язково полегшує пошук такої системи, але це може означати більше вдосконалених моделей, які допоможуть у цьому пошуку в майбутньому.