Вівторок, 17 Вересня

Коли ви думаєте про колонії на інших планетах, ви, мабуть, думаєте про великі групи людей, які збираються на базах колоній, як ви бачили в науково-фантастичних фільмах і шоу. Однак нове дослідження стверджує, що вам знадобиться лише 22 людини, щоб успішно створити колонію на Марсі. Дослідження також виявило, що деякі особистості можуть бути не настільки хорошими для планетарної колонізації. Дослідження, про яке йде мова, наразі доступне на сервері препринтів arXiv.

Вчені не лише провели моделювання, щоб побачити, скільки людей-колоністів знадобиться для оптимального створення колонії, але й порівнювали різні особистостості, щоб побачити, як вони взаємодітимуть і поводитимуться під час такої тривалої та ізольованої місії.

У дослідженні сказано, що магічне число для найменшої популяції колоністів, яка могла б побудувати та підтримувати колонію на Марсі, дорівнює 22. Крім того, дослідники кажуть, що в симуляції розглядалися чотири різні особистості, щоб побачити, як вони впораються зі взаємодією між людьми з різними рівнями навички, стрес і стійкість.

Вони виявили, що реактивні, комунікабельні та приємні люди можуть успішно працювати в імітованій марсіанській колонії без особливих проблем. Однак вони виявили, що невротики, залучені до симуляції, мають більше шансів померти, ніж інші типи особистості.

Така інформація надзвичайно цінна, особливо якщо ми коли-небудь захочемо відправити людей на Марс і, можливо, будь-яким чином колонізувати планету. Часто легко думати про людей як про числа та частини рівняння. Але, як зазначають дослідники у своєму дослідженні, наші відмінні особистості значно ускладнюють ситуацію, тому важливо це також враховувати.

«Ми хотіли показати, що якщо ми нехтуємо соціальними, поведінковими та психологічними аспектами космічних досліджень, ми можемо серйозно помилитися в наших оцінках, передбаченнях і прогнозах», — сказала The Register Анамарія Береа, співавтор дослідження. NASA також зараз проводить симуляцію марсіанської колонії з чотирма людьми, які замкнені на імпровізованих марсіанських базах.