Кілька вчених стверджують, що успіх місій у глибокому космосі може залежати від одного масштабного досягнення. За словами дослідницького дуету «батько-дочка» Моргона та Лі Г. Айронса, місії на інші планети вимагатимуть від нас відтворення земних екосистем, сили тяжіння та кисню, щоб вижити.

У новій статті, опублікованій в Frontiers in Astronomy and Space Sciences, вчені стверджує, що людям знадобиться «самовідновлювана, схожа на Землю, природна екосистема», щоб досягти успіху під час цих місій.

Ми вже бачили дослідження шокуючої втрати кісткової маси, яку відчувають астронавти просто після того, як вони проводять час на Міжнародній космічній станції. Однак вихід за межі МКС для місій у глибокому космосі потребуватиме більш тривалих періодів часу, проведених в умовах низької гравітації або без неї.

Таким чином, кількість втрати кісткової тканини, яка спостерігається під час таких місій, може бути експоненціально більшою, навіть загрожуючи життю астронавтів. Саме ця потреба в силі тяжіння спонукала Японію шукати шляхи створення штучної гравітації на Місяці.

Звичайно, ми завжди знали, що астронавтам для виживання знадобляться системи, подібні до Землі. Такі речі, як кисень і вода, а також їжа, є необговорюваними частинами будь-якої місії в глибокому космосі, яку ми можемо захотіти відправити. Однак ця нова стаття використовує набагато більш цілісний підхід до всього цього.

Крім того, він підтримує все це в необхідному контексті. Ця теорія, яка називається теорією pancosmorio (що означає всесвітнє обмеження), в основному зводиться до того, що людство вижило так довго лише через специфічні умови, в яких ми живемо. Таким чином, будь-які місії в глибокому космосі на інші планети вимагатимуть подібних умов, якщо ми хочемо вижити.

Крім цього, Айрони також стверджують, що поселення в глибокому космосі мало б відтворити не лише екологічні мережі, але й суспільні системи, які допомогли людству розвиватися та процвітати на Землі. Це інтригуюча теорія, за якою стоїть велика еволюційна вага.

Це також зручний спосіб упорядкувати всі елементи, необхідні для успішної місії в далекому космосі, а також підкріпити їх важливість фактичними доказами. Більшість із цих фрагментів також уже вивчаються, хоча й у набагато меншому масштабі, ніж вимагали б такі типи місій.