Нарешті прийшло літо, яке принесло довгі дні та багато сонця. Але це також принесло одну з найбільш неприємних речей цієї пори року: комарів. Ці докучливі комахи відомі своїми дратівливими укусами, які можуть стати неприємністю влітку. Крім того, існує занепокоєння щодо різновидів, що переносять малярію. На щастя, вчені, схоже, створили «москітний камуфляж».

Камуфляж складається з натуральних компонентів. Вчені стверджують, що це могло б бути більш ефективним у триманні під контролем дратівливих і сверблячих (не кажучи вже про те, що інколи смертельних) укусів комарів.

Формула була створена вченими в Ізраїлі в Єврейському університеті. Дослідники стверджують, що хімічні речовини достатньо сильні, щоб стримати 99 відсотків комарів від посадки на шкіру, де вони нанесені. Якщо це правда, цей репелент міг би змінити хід довготривалої битви проти цих маленьких кровососів.

У минулому ми бачили спроби взяти під контроль комарів, у тому числі генетично модифікованих комарів, які мали допомогти знищити популяцію цих комах, які кусають людей, можливо, передаючи малярію та інші смертельні захворювання.

Отже, як хімічна речовина, виготовлена ​​з природних компонентів, насправді працює як камуфляж від комарів? За словами дослідників, він не тільки запобігає появі запаху, який приваблює комарів, не даючи їм викликати інших, але й повільно вивільняється, створюючи тривалий захист. Замість того, щоб намагатися вбити комарів, він працює, відлякуючи їх прямо і не даючи їм наблизитися.

З’єднання складається з двох природних компонентів: індолу, ароматної речовини, яку можна знайти в квітах, і полімеру, відомого як целюлоза. Команда нещодавно опублікувала дослідження в журналі PNAS, яке повідомляє про 80-відсоткове зменшення комарів, які харчуються шкірою людини, якщо нанести тонкий шар формули. Крім того, було виявлено, що він зменшує відкладання яєць після контакту на 99,4 відсотка.

Він міг би працювати не тільки як ефективний репелент, але й як камуфляж від комарів міг би також трохи допомогти контролювати популяцію завдяки більшій дії та тривалості дії.