Середа, 3 Липня

Вчені виявили в Рухомій печері в Румунії унікальні види істот, які понад 5,5 млн років були ізольовані від усього світу. Дані про знахідку вчених опублікував журнал GESS LAB .

Рухлива печера в Румунії є одним із найнедоступніших місць на Землі. Вхід у печеру здійснюється через шахту 18 метрів, вхід до якої герметично закритий воротами, щоб зберегти її первозданний вигляд. Вона була виявлена ​​у 1986 році, коли дослідники шукали місце для будівництва атомної електростанції.

У біологічній скарбниці було знайдено 53 види безхребетних, у тому числі водяні скорпіони, п’явки та павуки. 37 видів із знайдених у печері безхребетних не зустрічаються більше ніде на планеті. Життя у печері наділило тварин деякими особливостями. Зокрема, у істот немає очей і пігментації через відсутність сонячного світла. Повітря в печері також відрізняється від зовнішнього середовища, тому що в ньому мінімальний вміст кисню.

Їжею для тварин у печері є поживні речовини, отримані внаслідок окислення метану та сірки. Вчені сподіваються, що виявлення нових видів тварин у печері Румунії зробить внесок у вивчення світової екосистеми.