П’ятниця, 20 Вересня

У новому дослідженні, опублікованому в Nature, вчені повідомляють про прорив у галузі спинтроніки, який може революціонізувати оптичні телекомунікації на великі відстані, включаючи міжпланетні зв’язки між Землею та Марсом.

Використовуючи електричні імпульси, дослідники змогли перенести спинову інформацію від електронів до фотонів, що становлять світло, що дозволяє передавати інформацію на великі відстані зі швидкістю світла. Їх метод дозволяє працювати при кімнатній температурі, без використання магнітного поля та з можливістю електричного керування.

Цей прорив відкриває двері до численних застосувань, включаючи надшвидку комунікацію та квантові технології. Це важливий крок уперед у галузі оптичних комунікацій, який може змінити спосіб взаємодії між планетами та покращити розвиток різних технологій на Землі.

Відомо, що швидкість світла у вакуумі становить приблизно 299 792 кілометри за секунду. Відстань між Землею та Марсом змінюється в залежності від їхнього орбітального розташування в сонячній системі. У середньому ця відстань становить близько 225 мільйонів кілометрів.

Отже, використовуючи просту формулу, повідомлення, передане зі швидкістю світла, дійде від Землі до Марса приблизно за 750 секунд або близько 12,5 хвилин.