Проточні акумулятори є новим типом батарей, що ідеально підходять для зберігання великих обсягів енергії на тривалий час.

Вони складаються з аноліту та католіту, які прокачуються через іоноселективну мембрану для створення електричного струму. Однак заряджання такої системи потребує заміни електроліту. Про це пише видання Pacific Northwest Ntional Laboratory.

На відміну від літієвих акумуляторів, проточні акумулятори зазвичай мають триваліший термін служби. Однак вони також мають свої обмеження щодо довговічності.

Дослідники з Тихоокеанської північно-західної лабораторії (США) випадково виявили, що додавання звичайного цукру до електроліту проточного акумулятора може значно збільшити його пікову потужність. Дослідники спочатку проводили експерименти з розчиненням β-циклодекстрин в аноліті, щоб вирішити іншу проблему, але несподівано виявили, що це також призводить до збільшення пікової вихідної потужності на 60%. Цукор виявляється ефективним у тяжінні позитивно заряджених протонів, компенсуючи рух негативно заряджених протонів, а заряджені електрони вільно переміщаються до клітинної мембрани.

Це відкриття має величезний потенціал для покращення продуктивності та довговічності проточних акумуляторів. Дослідники вже подали заявку на патент, усвідомлюючи важливість цього способу. Вперше проточний акумулятор продемонстрував такий високий рівень довговічності, що відкриває нові перспективи для розвитку цієї технології.