Понеділок, 8 Липня

Нове дослідження вивчає загрозу, яку бактерії можуть становити для колонізації космосу людиною. Згідно з висновками, які були опубліковані в журналі Astrobiology, земні бактерії можуть адаптуватися до нових місць краще, ніж це можуть робити люди.

Цю стурбованість наголошують на планах майбутніх пілотованих польотів на Марс, і навіть дані з Міжнародної космічної станції допомогли продемонструвати, наскільки адаптованими можуть бути бактерії до життя за межами нашої власної атмосфери.

Незважаючи на всі стандарти безпеки, ніщо не завадить бактеріям подорожувати автостопом на Марс або навіть на інші планети за межами Марса разом з нами. Таким чином, нам необхідно зрозуміти, як ці бактерії можуть адаптуватися до життя на інших планетах і чи це може представляти будь-який ризик для колонізації космосу людиною.

Звісно, ​​не всі бактерії шкідливі. Ми залежимо від деяких бактерій у нашому кишечнику, які дбають про життєво важливі частини нашого тіла. Однак деякі з бактерій, яких астронавтам безперечно слід уникати, — це ті, що викликають такі захворювання, як сепсис або дизентерія.

Щоб вивчити ризик, які бактерії несуть для майбутнього людської колонізації космосу, дослідники помістили чотири різні бактерії у середу з хімічним складом ґрунту, впливом ультрафіолетового випромінювання та повітрям, подібними до тих, з якими наші марсоходи зіткнулися на Марсі.

До бактерій, які вони використовували, входили Burkholderia cepacia, Klebsiella pneumoniae, Pseudomonas aeruginosa та Serratia marcescens. Вони виявили, що реакція бактерій у марсіанських умовах різнилася. Деякі не могли рости, якщо їх не годували глюкозою, тоді як інші не мали жодних проблем.

Незважаючи на те, що всі вони вижили в різних станах, усім чотирьом вдалося вижити, а це означає, що вони можуть загрожувати колонізації космосу людиною, якщо вони вирушать автостопом на Марс. Ці результати не зовсім дивовижні. Але вони наголошують на важливості знання того, що ми беремо з собою, коли подорожуємо на інші планети.