Субота, 6 Липня

Австралійські вчені Сіднейського університету і Національного наукового агентства Австралії CSIRO виявили нейтронну зірку, що найповільніше обертається. Результати дослідження опубліковані у журналі Nature Astronomy.

Відкриття було зроблено за допомогою радіотелескопа ASKAP CSIRO у Західній Австралії. Об’єкт ASKAP J193505.1+214841.0 (ASKAP J1935+2148) випускає сигнал із рекордно тривалим періодом 53,8 хвилини.

Джерело сигналу має три різні стани випромінювання: яскраве випромінювання з лінійно поляризованими імпульсами тривалістю 10-50 секунд; випромінювання, яке приблизно в 26 разів слабше, ніж яскравий стан, з імпульсами з сильною круговою поляризацією та тривалістю приблизно 370 мілісекунд; стан спокою без імпульсів.

Хоча одиночний білий карлик з надзвичайно сильним магнітним полем міг би виробляти сигнал, вчені ніколи не виявляли такі об’єкти в відносній близькості від Сонячної системи. Більш ймовірно, що об’єкт являє собою нейтронну зірку, що повільно обертається, з екстремальними магнітними полями.