Понеділок, 8 Липня

На відстані 1400 світлових років від Землі астрономи виявили об’єкт, який викликає питання про Всесвіт. Цей об’єкт – коричневий карлик, який є особливою категорією об’єктів між планетами та зірками.

Він знаходиться на дуже близькій орбіті зі своєю батьківською зіркою, що робить його одним із найгарячіших коричневих карликів, знайдених досі.

Температура цього коричневого карлика перевищує 8000 градусів Кельвіна, що значно вище за температуру поверхні Сонця. Це означає, що коричневий карлик розщеплює молекули у своїй атмосфері на складові атоми. Цей об’єкт отримав назву WD0032-317B і може дати ключові інсайти в розумінні планет, що обертаються довкола дуже гарячих зірок.

Вивчення таких об’єктів може допомогти вченим зрозуміти, що відбувається з газовими гігантами, що обертаються навколо гарячих зірок. Виявлення та дослідження подібних об’єктів може бути складним через яскравість та активність їхніх батьківських зірок.

Однак, незважаючи на це відкриття, вчені все ще знають дуже мало про екстремальні умови, представлені в цьому середовищі. Вивчення коричневих карликів у поєднанні з білими карликами, холоднішими і тьмянішими об’єктами, може дати більше розуміння таких екстремальних об’єктів.

Коричневі карлики є об’єктами, які знаходяться між планетами та зірками в термодинамічному стані, що дозволяє займати дейтерієвий синтез у їхніх ядрах. Вони гарячі і світяться в інфрачервоному діапазоні, тоді як білі карлики є надщільними об’єктами, які остигають після закінчення ядерного синтезу.

Виявлення та вивчення WD0032-317B допоможе отримати більше інформації про екзопланети, що обертаються навколо дуже гарячих зірок. Це відкриття порушує безліч питань та стимулює подальші дослідження в галузі астрофізики.