Понеділок, 7 Жовтня

Вчені зробили вражаюче відкриття: глибоко під поверхнею Землі знаходиться величезний резервуар води, який містить у три рази більше води, ніж усі океани на нашій планеті. Це відкриття проливає світло на походження води на Землі та її роль у формуванні нашої планети.

Дослідження сейсмічних хвиль

У 2014 році команда вчених зі США провела дослідження сейсмічних хвиль, викликаних сотнями землетрусів. Аналізуючи швидкість цих хвиль на різних глибинах, вони змогли визначити склад порід, через які проходили хвилі.

Не пропустіть: Вчені показали, як виглядатиме людина у 3000 році

Рингвудит: “губка” для води

На глибині близько 700 км вчені виявили скелю під назвою рингвудит. Цей мінерал утворюється під сильним тиском і має унікальну здатність утримувати воду у своїй кристалічній структурі.

Воду виявили підземний океан в перехідній зоні. Авторство зображення: AlexLMX

Підземний океан

Вчені підрахували, що якщо лише 1% породи в цій зоні становить вода, то підземний резервуар містить утричі більше води, ніж усі поверхневі океани разом взяті. Це відповідає результатам їхніх досліджень.