Команда астрофізиків зробила приголомшливе відкриття. Згідно з новими дослідженнями, опублікованими в Proceedings of the National Academy of Sciences, нові «темні зірки» можуть бути створені повністю з темної матерії. Крім того, дослідники, які беруть участь у звіті, вважають, що ці зірки могли виникнути приблизно через 400 мільйонів років після Великого вибуху, що робить їх досить старими.

Відкриття нового типу зірок – це інтригуюче, особливо якщо взяти до уваги, скільки типів зірок ми вже виявили у нашому Всесвіті. Однак можливість сказати, що зірка, яку вчені виявили, живиться темною матерією, є чимось абсолютно новим, і це може повністю змінити наш погляд на наш Всесвіт у майбутньому.

Це тому, що довести існування темної матерії дуже складно. Фактично, це одна з найбільших таємниць, які коли-небудь зберігав Всесвіт, і він продовжує триматися за неї досить міцно. Вчені підрахували, що приблизно 27 відсотків відомого нам Всесвіту складається з темної матерії. Однак насправді ми не можемо цього побачити. Проте були зроблені спроби побачити темну матерію за допомогою Джеймса Вебба та іншого наукового обладнання.

Тим не менш, відкриття такого рідкісного типу зірок надзвичайно захоплююче. Звичайно, ці зірки можуть просто виявитися галактиками, а не масивними темними зірками, про які вчені теоретизують на даний момент. Насправді, те, що ці «зірки» є галактиками, є, ймовірно, найбільш вірогідною та правдоподібною відповіддю на проблему.

Існування зірок темної матерії також може пояснити, як деякі ранні галактики виросли настільки великими, коли колапсовані зірки темної матерії були достатньо масивними, щоб утворити надмасивні чорні діри. Незалежно від того, як ви на це дивитеся, можливість існування зірок, які складаються з темної матерії, інтригує, і це викликає питання про те, що ще може бути в нашому Всесвіті, про що ми поки що не знаємо.