Неділя, 19 Травня

Дослідники виявили вагомі докази можливого існування великого небесного тіла за орбітою Нептуна, що потенційно може бути дев’ятою планетою Сонячної системи. Ці висновки базуються на аналізі довгоперіодичних та нестабільних об’єктів, що перебувають на перетині орбіти Нептуна. Згідно з дослідженням, зібрана статистика надає значні підстави вважати, що Планета 9 дійсно існує.

На відміну від відкриття планет біля далеких зірок, де можна застосувати методи, такі як транзит або спостереження за коливаннями зірок, пошук планет у Сонячній системі вимагає іншого підходу. Історично планети, як Уран чи Нептун, були виявлені через їх гравітаційний вплив на орбіти інших об’єктів.

Пропонована орбіта Планети 9, згідно з попередньою командою.
Авторство зображення: MagentaGreen/Prokariotes

Відкриття 2015 року, коли астрономи з Каліфорнійського технологічного інституту виявили аномалії в розміщенні кількох транснептунових об’єктів, підтверджує ідею про існування великої планети, що впливає на їх рух. Ці об’єкти знаходяться на відстані від 15 до 30 астрономічних одиниць від Сонця.