Дізнатися більше про стародавніх людей важливо, якщо ми хочемо зрозуміти походження людства. Ось чому завжди так хвилююче, коли вчені знаходять стародавні людські черепи, заховані в скам’янілих рештках. Стародавній людський череп, знайдений у Китаї, викликав подив у вчених всього світу. Він не відповідає жодному відомому виду людини.

Череп був виявлений міжнародною групою вчених, яка описала його як «несхожого на будь-який інший гомінін, знайдений раніше», повідомляє ScienceAlert. Череп має більш витягнуту верхівку і, здається, не схожий на черепи інших стародавніх людей, які ми знайшли в минулому, включаючи неандертальців, приклад яких ви можете побачити на головному зображенні статті вище.

Ці нові кістки наразі позначені як HLD 6 і були виявлені в Хуалундоні (Східна Азія) у 2019 році. Відтоді вчені працювали над тим, щоб спробувати зв’язати стародавній людський череп і кістки з однією з уже відомих ліній стародавніх людей, але без будь-якого успіху.

Джерело зображення: Wu et al., Journal of Human Evolution, 2023

Структура обличчя схожа на обличчя сучасної людської лінії, яка, як вважається, відокремилася від Homo erectus до 750 000 років тому. На цьому, однак, схожість закінчується. Наразі вважається, що це нове відкриття є розкриттям раніше невідомої лінії між сучасними людьми та денисовцями, які відокремилися від неандертальців приблизно 400 000 років тому.

Звичайно, все це може змінитися, коли вони дізнаються більше про структуру кісток і якщо буде виявлено більше скам’янілостей. На жаль, скам’янілості гомінінів, знайдені в Китаї, зазвичай нелегко вписуються в будь-яку конкретну лінію походження, тому на вчених, безперечно, ще чекає багато роботи, перш ніж вони зможуть з упевненістю сказати, де в історії людства лежить саме цей стародавній людський череп.