П’ятниця, 5 Липня

Давно помічено, що біологічний вік людини який завжди збігається з календарним. Але, виявляється, є цілком доступний спосіб «відкрутити назад» біологічний годинник.

Як повідомляє журнал Science Daily, британські вчені дійшли висновку, що є простим методом впливу на біологічний вік. Це регулярна швидка ходьба, з’ясували експерти з Університету Лестера на основі вивчення генетичних даних 405981 учасника.

Основним моментом дослідження стало вивчення даних тіломірів добровольців, які є основним біомаркером старіння організму. Це своєрідні “ковпачки” на кінцях хромосом, що захищають їх від пошкоджень.

Коли клітина ділиться, теломери коротшають. Зрештою, вони стають такими короткими, що клітина більше не здатна ділитися. Так відбувається клітинне старіння.

Проте, з’ясували вчені, швидка ходьба сприяє уповільненню цього процесу, причому саме через подовження теломер.

Є ще один показник прискореного біологічного старіння. Це ослаблення сили захоплення. Це підтвердив експеримент вчених із Мічиганського медичного університету. Вони рекомендують тренувати м’язи кистей рук спеціальними м’ячиками.