Група вчених виявила залишки стародавнього загубленого світу таємничих організмів, які, як вважають, існували 1,6 мільярда років тому. Відкриття залежить від проривного виявлення того, що вчені називають «протостериновою біотою» в стародавніх породах Австралії.

Вчені стверджують, що ці мікроскопічні істоти допомагають заповнити велику прогалину в розумінні людини ранньої еволюції сімейства форм життя з клітинами з ядром, відомих як еукаріоти. Вважається, що ці істоти процвітали у водних районах по всій Землі за мільярд років до появи рослин і тварин. Однак до цього відкриття вони залишалися прихованими від скам’янілостей.

Вчені наполегливо працювали, щоб спробувати розкрити коріння того, як люди та еукаріоти пов’язані в тому, що вони називають «середнім віком» Землі, періодом часу, який, як вважають, почався приблизно 1,7 мільярда років тому. Цей середній вік тривав мільярд років, оскільки прості організми того часу почали еволюціонувати до більш складного життя. Цей нещодавно відкритий стародавній загублений світ міг нарешті дати нам важливу інформацію про них.

Дослідники кажуть, що виявлені еукаріоти представляють «ранні стадії еволюції еукаріотів, які ще не мали повного шляху біосинтезу стеролів». Це робить їх «свідками стародавнього втраченого світу» організмів, світу стародавніх еукаріот стовбурової групи, яких, на думку дослідників, можливо, було більше в середньому віці Землі.

«Усвідомлення того, що породи віком 1,64 мільярда років містять викопні протостероїди, стало для нас справжнім моментом еврики». Бенджамін Неттерсхайм, один із керівників нового дослідження, розповів Vice. Цілком можливо, що протостеролова біота, яка жила в цей час, була прямими чи непрямими предками еукаріотів, які живуть сьогодні. Хоча, швидше за все, вони були двоюрідними братами і сестрами, вважають дослідники.

Однак важко визначити або навіть припустити, як виглядали ці організми або навіть як вони пересувалися нашою планетою, оскільки вони відомі лише за хімічними побічними продуктами, які вони створюють. Дослідження опубліковано в журналі Nature, і дослідники сподіваються дізнатися більше про цей стародавній загублений світ, вивчаючи організми глибше, і навіть дізнатися більше про таємниці еволюції.