Субота, 29 Червня

Науковці з Національного інституту охорони здоров’я США дослідили вплив тимчасової відмови від алкоголю на організм, зокрема на склад кишкової мікрофлори у людей з алкогольної залежності. Їхні висновки опубліковані в журналі PLoS ONE, де вони привернули значну увагу до цієї проблеми.

У дослідженні взяли участь три групи: ті, хто не вживав алкоголь понад шість тижнів, колишні алкоголіки та здорові добровольці. Вчені провели комплексний аналіз, вивчаючи стан печінки, якість сну, рівень тривожності та депресії серед учасників.

Відмова від алкоголю спричинила зменшення кількості корисних бактерій у кишечнику колишніх алкоголіків, а також посилила тревогу та депресію

Цікаво, що відмова від алкоголю спричинила зменшення кількості корисних бактерій у кишечнику колишніх алкоголіків. Зокрема, було зафіксовано зниження таких бактерій, як Akkermansia, Lachnospira, Roseburia, Fusicatenibacter та Lachnospiraceae.

Крім того, учасники, які утримувалися від алкоголю, відчували посилення симптомів тривоги та депресії. Ці результати підкреслюють важливість збалансованого підходу до періодичної відмови від алкоголю у людей з алкогольною залежністю для мінімізації негативного впливу на склад кишкової мікрофлори та психічний стан.