Вівторок, 14 Травня

Дослідник Росс Феллоуз запропонував новий погляд на “прокляття” фараона Тутанхамона, аргументуючи свої думки у статті для журналу Scientific Exploration. Феллоуз стверджує, що прокляття, яке так лякало археологів, насправді може бути пов’язане з радіацією.

Він зазначає, що давньоєгипетські тексти попереджають про смерть від “невиліковних хвороб” тим, хто потурбує могили фараонів, що свідчить про можливе розуміння існування радіації. Феллоуз припускає, що давні єгиптяни стикалися з радіацією, яка залишилася від природньо радіоактивних елементів.

Вчений стверджує, що прокляття, яке так лякало археологів, насправді може бути пов’язане з радіацією

Дослідження, що передували експедиції Феллоуза, показали наявність урану та інших токсичних речовин у гробниці Тутанхамона. Такі відкриття можуть пояснити ранню смерть Говарда Картера, першовідкривача гробниці, і його спонсора лорда Карнарвона. Як стверджує науковець, вони померли від радіаційних хвороб.

Феллоуз наголошує, що більшість смертей учасників експедиції, такі як інфаркти та інсульти, можна також віднести до впливу радіації. Це ставить під сумнів попередні теорії про зараження єгиптологів вищими цвілевими грибами Aspergillus, які розвивалися на ритуальній пшениці.

Раніше ми повідомляли, що Золотий артефакт із “Титаніка” продали за рекордні 1,4 мільйона доларів