Фізики з Німеччини висунули сміливу гіпотезу: Велика піраміда Гізи, або Піраміда Хеопса, може функціонувати як гігантський резонатор для радіохвиль. Це відкриття може перевернути наше уявлення про призначення цієї давньої споруди.

Від усипальниці до концентратора енергії

Піраміда Хеопса, побудована в середині третього тисячоліття до нашої ери, завжди була об’єктом захоплення та досліджень. Вчені довгий час вивчали її внутрішні камери та коридори, намагаючись розгадати таємниці її створення та призначення. Однак останні дослідження фізиків пропонують новий погляд на цю монументальну споруду.

Вам буде цікаво: Чому ім’я найвпливовішої жінки-фараона Стародавнього Єгипту було стерто з історії на 3500 років

За допомогою комп’ютерного моделювання вчені виявили, що піраміда здатна концентрувати електромагнітну енергію в певних внутрішніх камерах та перенаправляти її у простір під собою. Особливо ефективно вона взаємодіє з радіохвилями метрового діапазону (200-600 метрів), накопичуючи їхню енергію в усипальниці фараона та фокусуючи її в точці під основою піраміди, де розташована третя камера.

Потужність піраміди: радіохвилі, що падають зверху, фокусуються в області під пірамідою (показано червоним). Також червоним кольором зображені хвилі, зосереджені в прямокутній Царській палаті всередині піраміди. (Авторство: Михайло Балезін та інші / Journal of Applied Physics)

Відкриття, що може змінити майбутнє

Автори дослідження вважають, що піраміди можуть взаємодіяти і з іншими типами хвиль, і планують провести подальші експерименти для підтвердження своєї гіпотези. Вони також впевнені, що розуміння принципів роботи пірамід як резонаторів може бути використано для створення нових технологій, таких як світлові комп’ютери та інші інноваційні пристрої.

Це дослідження відкриває нові горизонти у вивченні пірамід та їх потенційного використання у сучасному світі. Можливо, ці давні споруди приховують у собі набагато більше таємниць, ніж ми могли собі уявити, і їх вивчення може призвести до революційних відкриттів у науці та технологіях.