Дослідники в Чилі знайшли скам’янілості чотирьох динозаврів, яких раніше не знаходили в регіоні. Ці нові скам’янілості включають два види птахів, а також двох динозаврів, схожих на велоцираптора. Головним серед відкриттів були скам’янілості мегарапторів.

Скам’янілості надзвичайно інтригуючі, тому що долина, де вони були виявлені, є негостинною долиною в чилійській Патагонії. Останніми роками ця долина стала дуже важливим родовищем скам’янілостей, і вона продовжує спантеличувати вчених відкриттями, які вони там роблять.

Дослідники кажуть, що пошук цих скам’янілостей мегарапторів у долині Лас-Чайна є захоплюючим, особливо тому, що їх тут не знаходили раніше. Вони кажуть, що впізнали хижаків завдяки кігтям, маленьким зубам, які чудово розривали, і великим верхнім кінцівкам. Ці ідентифікатори поставили б їх на вершину харчового ланцюга в регіоні.

Вчені продовжують розкопувати дивовижні скам’янілості, як-от цей бивень мамонта. Джерело зображення: DigVentures

Інші скам’янілості, ототожнені зі скам’янілостями мегарапторів, включають два екземпляри Unenlagniinae, виду, тісно пов’язаного з велоцирапторами. Однак ці істоти мають «новий еволюційний характер», що вказує на можливий новий вид unenlagia або навіть представлення нової групи.

Дослідники опублікували свої висновки щодо скам’янілостей мегарапторів у Journal of South American Earth Sciences у грудні минулого року, повідомляє Phys.org . Раніше вчені виявили в Чилі інші цікаві види динозаврів, у тому числі динозавра з хвостом, схожим на меч. Ще один динозавр минулого року був схожий на броньованого Т-рекса.

Дуже цікаво спостерігати, як ці нові відкриття відбуваються так часто. Особливо тому, що вони дають нам ширше уявлення про істот, які раніше бродили по нашій планеті, а в деяких випадках навіть правили нею. Дізнавшись більше про скам’янілості мегарапторів, виявлені в Чилі, ми зможемо більше дізнатися про харчовий ланцюг того періоду та регіону, що може відкрити інші таємниці.