Неділя, 7 Липня

Протягом останніх семи років вчені NASA наполегливо працювали над місією, відомою як OSIRIS-REx. Місія спостерігала взаємодію невеликого космічного корабля з астероїдом Бенну, який, за деякими словами, міг зіткнутися з Землею 24 вересня 2182 року. Але наскільки це ймовірно?

За попередніми прогнозами астероїд мав приблизно 1 з 2700 шансів вдаритися по Землі в 2182 році. Однак нові дослідження орбіти астероїда показали, що астероїд, ймовірно, не вдариться по Землі раніше 2300 року.

Якщо ви не знаєте, що таке Бенну, це, по суті, купа уламків у формі верхівки, яка оберталася по спіралі через нашу сонячну систему протягом сотень мільйонів років. Раніше вважалося, що астероїд був твердим об’єктом, купою уламків, які щільно скріплені силою тяжіння. Однак, коли OSIRIS-REx приземлився на нього в 2020 році, ми виявили, що поверхня астероїда із купи уламків була далеко не такою твердою, як очікувалося.

Хоча OSIRIS-REx надав нам зразки, які NASA незабаром отримає, відкриття того, що Бенну одного дня може зіткнутися із Землею, безсумнівно, є тим, на чому багато хто, безсумнівно, зосередиться, враховуючи розмір астероїда та особливо враховуючи близькість тієї дати, яку згадана. вище.

Але, як запевняють вчені, Бенну не є астероїдом, який спричинить всесвітнє спустошення. Якби астероїд зіткнувся з Землею, він пошкодив би планету на відстані до 1000 км від зони зіткнення, що, безсумнівно є величезною територією. Таким чином, розуміння того, куди цей астероїд прямує протягом наступних 300 років є ключовим завданням для вчених NASA.

Космічне агентство стверджує, що може сміливо передбачити, що астероїд не зіткнеться із Землею до 2300 року. Ці попередні дати базувалися на попередніх прогнозах, які завжди змінюватимуться, коли ми все більше й більше вивчатимемо орбіту астероїда.

Хоча він не вдариться про Землю в 2182 році, тепер вчені кажуть, що шанси, що він може зіткнутися з Землею до 2300 року, становлять приблизно 1 до 1750, що означає, що ймовірність зіткнення трохи зросла. Звичайно, з успіхом таких місій, як випробування DART, можливо, ми зможемо знайти способи відхилити орбіту астероїда, якщо це необхідно.