П’ятниця, 20 Вересня

Після 126 років відсутності в наукових записах, гігантська багатоніжка Spirostreptus sculptus знову виявлена в лісі Макіра на Мадагаскарі. Це захоплююче відкриття є частиною проекту Re:wild Search for Lost Species, спрямованого на пошук тварин, які вважалися втраченими для науки, але не вимерлими.

Ліс Макіра, одна з найбільших природоохоронних територій Мадагаскару, став скарбницею біорізноманіття. Експедиція вчених виявила не лише гігантську багатоніжку, але й інші “втрачені” види, включаючи квіткових жуків, схожих на мурашок, павуків-стрибунів та навіть новий вид павуків-зебр.

Особливо вражаючою знахідкою стала самка гігантської багатоніжки завдовжки 27,5 сантиметрів. Це відкриття підкреслює важливість збереження біорізноманіття Мадагаскару та необхідність подальших досліджень у цій галузі.

Пошуки цієї багатоніжки почалися у вересні 2023 року. Кредит зображення: Re: wild

Хоча деякі види зі списку “втрачених” поки що залишаються невиявленими, вчені сподіваються повернутися до Макіри для продовження пошуків. Кожне повторне відкриття виду має велике значення для розуміння екосистеми та розробки ефективних стратегій збереження.

Це дослідження наголошує на важливості збереження біорізноманіття та необхідності подальших досліджень у цій галузі. Відкриття нових видів та повторне відкриття “втрачених” видів є важливим кроком у розумінні та збереженні унікальної екосистеми Мадагаскару.